18. toukokuuta 2007


"kevät on tullut jo tännekin, se kaikesta huomataan..."

(Mua on siunattu lastenlaulujensanojen muistamisella vielä vuosienkin jälkeen)


Ennen kuin hehkutan Valencian rantalomasta niin hehkutan ruoasta! Hedelmät ovat tulleet kauppoihin! Käytin eilen kuusi euroa Fruteriassa, eli hedelmäkaupassa, jossa myydään siis vain hedelmiä ja vihanneksia. Kuudella eukalla sain:

-munakoison
-kaksi rasiaa kirsikkatomaatteja
-neljä suurta Granny Smithiä
-kaksi jäävuorisalaattikerää
-melonin (siis ison soikean, ei mitään pientä hunajamelonia)
Lisäksi mulla on jääkaappi täynnä Valencian viljelmiltä varastettuja appelsiineja.

Ja nämä ovat vasta alkukesän hintoja

-aaaaaaaahhhhhhhh!

Taas muistui mieleen yksi niistä ihanista syistä miksi jopa yksi Uuno-elokuvakin on filmattu espanjassa.

5 kommenttia:

Janskuli kirjoitti...

Oletkos maija-kulta Epspanjassa vielä ens kuun alussa?
Minä tulen perheen kanssa 3.-16.päivä sinne johonki Malagan lähelle jonneki. En tiedä, eikä taida äitikään osata kertoa ;) Noh, kuitenki, jos niin hyvin sattuu, että pääsen käymään sieltä jonku reissun niin pääseekös sinua näkemään?
Kirjotan vielä vaikka mailia niin saatatpa sitte vastatakin ;)

maiJa kirjoitti...

janskuli!!

Olen täällä kesän! kovasti tervetuloa!
Ilmainen kaupunkikierros tarjolla valitsemallasi kielellä.
(pliiiiis ei saksaksi)

Janskuli kirjoitti...

Jeee :)
Lupaan, etten vaadi saksaa ;)

Anonyymi kirjoitti...

Toinen luku:
Olen sinua vanhempi.
Kallin asunnon sijanti on hyvä.
Minua ei ymärretty.
Nähdähkseni tentti ei ole kovin tärkeä, moi.

maiJa kirjoitti...

muahahahahaha!

Hyvä hyvä!!!
Pero aunque no lo creas, en esta parte del mundo si que te entendemos.

Nähdäkseni tentti on sen verran tärkeä, että kannattaa opiskella ahkerasti!
Onnea tenttiin ja
hei hei